Мереф’янська та Первомайська міські територіальні громади досягли домовленості про співпрацю з італійськими муніципалітетами. Це стало можливим в рамках ініціативи «Мости довіри» від U-LEAD, яка направлена на допомогу громадам з України знайти партнерів серед муніципалітетів країн ЄС та налагодити співпрацю.

Наказом від 01.11.2022 № 359 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 26 серпня 2014 року № 836» були внесені зміни до програмно-цільового методу складання та виконання місцевих бюджетів.

Сьогодні під головуванням Президента Асоціації, Тетяни Єгорової-Луценко відбулося засідання Правління, на якому були одноголосно усіма  десятьма членами Правління прийняті важливі рішення.

За результатами моніторингу та у координації з партнерами, проєкт PROSTO «Підтримка доступності послуг в Україні» продовжує кризову підтримку деокупованих громад в аспекті покращення якості надання послуг на місцях.

23 грудня Уряд прийняв зміни до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590.

Комітет Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування регіонального розвитку та містобудування продовжує роботу з аналізу ефективності Закону України «Про співробітництво територіальних громад» (17 червня 2014 року № 1508-VII). 

Метою  аналізу є дослідження ефективності організації співробітництва територіальних громад в умовах реформи місцевого самоврядування та викликах, пов`язаних із режимом воєнного стану, а також ефективності використання форм такого співробітництва. Ще однією метою такого аналізу є удосконалення порядку ініціативи, укладення договорів про співробітництво територіальних громад, задля ефективної організації міжмуніципального співробітництва та реалізації територіальними громадами спільних проєктів для покращення якості надання публічних послуг жителями, розвитку територіальних громад.

Аналіз здійснюватиметься згідно з  методикою постзаконодавчого контролю (post-legislative scrutiny, PLS), що застосовується парламентом Великобританії, адаптовану до українських реалій. Оцінка ефективності застосування законодавства (PLS) – це інструмент, який у рамках систематичної програми перегляду законодавства дозволяє збирати, аналізувати та поширювати дані щодо фактичного стану його реалізації. PLS має на меті визначити, чи виконується законодавчий акт (а якщо ні, то чому); чи він досяг очікуваних цілей; чи спричинив якісь випадкові наслідки; чи він є економічно вигідним, сучасним та все ще актуальним. Повний і всебічний процес оцінювання ефективності застосування законодавства дозволяє виявити причинно-наслідкові зв’язки між законодавчою базою та всіма можливими наслідками.

Опитування спрямовано на представників органів місцевого самоврядування. Однак, за бажання, в опитуванні можуть взяти участь мешканці територіальних громад.

На підставі висновків, у разі виявлення неефективності чи недостатньої ефективності запроваджених заходів, Комітет буде ініціювати внесення змін до законодавства або пропонуватиме додаткові заходи щодо посилення підтримки територіальних громад в напрямку співробітництва територіальних громад.

“U-LEAD з Європою” допомагає громадам долати щоденні негативні наслідки агресії російської федерації (рф). Серед цих наслідків особливої уваги потребує питання поводження з відходами від руйнувань.

Зміни від 12 травня 2022 року до Закону України «Про правовий режим воєнного стану» (далі – Закон №389-VIII) надали головам громад можливість одноосібно приймати рішення з питань, які в умовах мирного часу належать до компетенції колегіальних органів місцевого самоврядування. Пропоную розібрати зміст цих змін і з’ясувати, чи не містять вони праворегулівних вад, а також вияснити порядок прийняття головою громади рішень в умовах воєнного стану.

Сторінка 148 із 311

Члени Асоціації 

 
 
За результатами виборів 25.10.20 року у області обрано 56 голів сільських, селищних, міських громад та місцевих рад і сформовано склад 7 нових районних рад.
 
У складі Асоціації об’єдналися 62 місцеві ради, в тому числі - 54 сільських, селищних, міських рад, 7 районних рад та обласна рада, що складає 97% від загальної кількості рад Харківщини. Детальніше...